TELEFONLARINIZIN ŞARJI UZUN GİTMESİ İÇİN YÖNTEMLER


Telefonlarımızın sarjı ortalama bir gün gibi bir sürede idare edebiliyor. Fakat benim gibi çılgın bir kullanıcıysanız bu kadar uzun süremeyebiliyor. Telefonlarınızın şarjları uzun gitsin diye yapacağınız şeyler o kadar da büyüleyici değil emin olun ama çok etkili yöntemler. Bu şarjın uzun gitmesi için kullanacağınız yöntemler sadece telefonunuz için değil, birçok akıllı teknolojide kullanabileceğiniz nesnel yöntemlerdir. Hemen madddelere geçeklim.


1-Karanlığı Sevin



Eminim ki telefonunuzun daha güzel gözükmesi için birbirinden güzel duvar kağıtları kullanıyorsunuzdur. İşin garip tarafı kullanacağınız duvar kağıtları şarjınızı cidddi ölçüde etkileyebiliyor. Renki, aydınlık, canlı mı canlı duvar kağıtları koymanız olumsuz yönde etkiliyor telefonunuzun şarjını. Bu sebeple size tavsiyem biraz daha karanlık duvar kağıtları kullanın. Ben en çok karanlık gökyüzü resimleri kullanıyorum. Ya da Karanlık renkli duvar kağıtları. Çok önemsiz gibi gelebilir ama emin olun çok işe yarıyor.


2-Ne kadar Sakin, O Kadar İyi



Kullandığınız telefon apple değilse muhtemelen işletim sisteminizin altyapısı linux tabanlıdır. Çok teknik konuştum değil mi? Şöyle söyleyeyim, bütün işletim sistemleri arasında linux çok gelişmiş bir sistemdir. Kullandığınız telefon andoid ise muhtemelen linux yani. Bu da kullanıcı için en hızlı yöntemler başvuracağı anlamına gelir. Bu da açık olan programlar altta açmanızı hazır olarak bekliyor demek. Yani telefonunuzun ram'ini meşgul eden programlar şarjınızı ciddi ölçüde bitiriyor. Telefonunuzun sık sık son kullanılanlar sekmesindeki programları kapatarak telefonunuzun şarjını biraz daha idare edebilirsiniz.


3-Virüs Programları 



Kısa ve öz olacak ama virüs programlarını kullanmayın. Yani gerek kalmasın. Düzgün düzgün kullanın, virüs bulaştırmayın. Bilinçli bir kullanıcı olmak ve bu konuda bilinçlenmek için en yakın teknoloji seven kankanıza sorun. İnternetten araştırın. Lütfen yapmayın kötü şeyler...



Tahmin ediyorum ki bu üç madde sizin işinizi az buçuk görür. Kayda değer bir gelişme olmazsa, Power Bank alın. Sarj sıkıntısı diye bir şey kalmaz bu yöntemle. Şarjınızın uzun uzun gitmesi ümidiyle dostlarım kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazıda tekrar görüşmek üzere...


Yorum Gönder

0 Yorumlar